Friday, March 12, 2010

Tour de Taiwan 2010

Keberangkatan ke Taiwan bagi membantu pasukan lebuhraya lelaki kebangsaan menyertai Tour De Taiwan.

5 Pelumba terlibat:
1. Suhardi Hassan
2. Wan Mohd Najmi
3. Rizuan
4. Fallanie Ali
5. Yusrizal Usoff

Mekanik:
Fadzil

Manager:
Hj. Omar

General ect:
Fairoz Izni

1. Suhardi Hassan adalah pelumba berpengalaman dalam pelumbaan jelajah dan beliau pernah memenangi stage yang ketiga pada 2003. Di harap pengalaman yang ada boleh membantu pasukan sekaligus dapat mengekalkan status terbaik untuk 2010.

2. Yusrizal Usooff antara pelumba baru yang akan di serap sebagai pelumba lebuhraya lelaki yang akan di programkan pada 2010 ini serta usia muda dalam mencari pengalaman baru ini berharap beliau tidak akan melepaskan peluang ini untuk melonjak ke satu tahap yang membanggakan negara serta pasukan.

3. Jelajah ini juga adalah satu cabaran buat di saya untuk menimba seberapa banyak pengalaman dalam tugasan pertama kali ini. Pelajaran akan di teruskan dan peluang ini sangat bagus buat seseorang jurulatih untuk mencari idea, strategi, method untuk di gabungkan dalam setiap program latihan serta pelumbaan.Ia sangat penting bagi saya untuk memastikan beberapa perkara dunia sukan berbasikal agar tidak ketinggalan seperti yang di nyatakan oleh William Walker di akhbar yang lalu.

Maju jaya untuk Pasukan Negara Tour De Taiwan

9 comments:

Anonymous said...

Salam,
Pembelajaran sepanjang hayat:
F - Further, you are a leader
A - Always concern
I - In your career
R - Responsible to grab
O - Opportunities and
Z - Zoom in to the youngsters

Goodluck and look forward bro.

bro sms

Fairoz Izni Abd Ghani said...

Salam Bro SMS,

Amiin. Insya Allah, sangat berterima Kasih dan selalu mengingati beberapa perkara agar sentiasa menjadi terbaik untuk sumbangan buat negara Malaysia serta berbasikal kita.

Terima Kasih B.SmS

녀석좋은 씨 said...

keep it up coach.....

Fairoz Izni Abd Ghani said...

Thanks. Hari ini Rizuan leading untuk KOM Stage 1. Setakat ini beliau menyarung jersey Polka Dot. Next strategy untuk stage 2.

Anonymous said...

Salam bro,
Any news from Taiwan to share?

bro sms

Fairoz Izni Abd Ghani said...

Nanti update bro sms. Thanks

Fairoz Izni Abd Ghani said...

Tour De Taiwan: Today Criterium 60km, Stage 7. Finally, 1st Place Rizuan. Thanks

Anonymous said...

kte sgt teruja ble william walker dtg mnjd jurulatih negara,,rizuan zainal juge mngatekan ad perubahan dgn berkayuh 150++ semasa training..adakah ini bermaksud plumbe2 negara tdk pernah mnjalani latihan sepanjang itu dalam satu hari?oh ya,,william walker bukan lah juara dunia bawah 23 tahun,,beliau adalah naib juara (check wikipedia),,sekian

Ullrich said...

kte sgt teruja ble william walker dtg mnjd jurulatih negara,,rizuan zainal juge mngatekan ad perubahan dgn berkayuh 150++ semasa training..adakah ini bermaksud plumbe2 negara tdk pernah mnjalani latihan sepanjang itu dalam satu hari?oh ya,,william walker bukan lah juara dunia bawah 23 tahun,,beliau adalah naib juara (check wikipedia),,sekian,,taniah kpd rizuan