Thursday, June 4, 2009

I'm Back

Salam,

I'm back.. Yes, masa untuk update untuk tatapan pembaca setia berbasikal negara. Program dan struktur sukan berbasikl negara telah banyak berubah sejak sebulan yang lalu bagi memantapkan kekuatan dan goal setting dalam program "Road To London 2012.

Bagi pelumba trek pecut dan trek endurance negara kini di awasi oleh John Beasley untuk memastikan segala kekusutan atlit selama ini perlu di basmi dan di bina semula. Melihat aksi wajah-wajah ternyata kegembiraan mula tersemat dan tiada lagi unsur bermuka-muka oleh atlit berbasikal negara.

Ini terpulanglah kepada atlit negara jika semua kemahuan telah pun di beri dan selesaikan. Jika masih ada yang rasa kekurangan dari atlit sendiri, saya fikir beliau itu adalah atlt yang tidak penah bersyukur. Tetapi rata-rata kesemuanya berjalan lancar.

Kepenatan sekarang semasa latihan tidak lagi menjadi keluhan oleh kerana kesemuanya telah di beri. Dengan sifat tidak pemarah dan simple oleh John Beasley di harap atlit tidak mengambil kesempatan untuk mencuba menipu beliau. Bagi saya RUGIlah mereka suatu hari kelak. Atlit dan jurulatih perlu sebaik baiknya mengambil peluang dengan ilmunya dimasa beliau masih ingin menabur bakti di negara Malaysia.

Selamat Maju Jaya dan Jangan Lupa Diri.

Wassalam.

1 comment:

Anonymous said...

jgn pening. wat ilek.

Zamani Hussin
Teh Tarik Krew